سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 305126
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 91/12/4 ساعت 9:23 ص توسط safari


سامانه اینترنتی ثبت نام  برای واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی سامانه اینترنتی ثبت نام  برای واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی با هدف شناسایی و نام نویسی کارگران فصلی و ساختمانی در سراسر کشور راه اندازی شده است .
بر اساس این گزارش کارگران فصلی و ساختمانی با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.karsaham.ir ارایه مشخصات درخواستی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

(با عرض معذرت از بازدیدکنندگان عزیز مطلب فوق مربوط به سال 89 بوده و سایت مذکور فعلا" در دسترس نیست لذا آخرین اطلاعیه های و اخبار سازمان خصوصی سازی در خصوص سهام عدالت در زیر آورده شده امیدوارم مثمر ثمر باشد. البته اطلاعیه مربوط به آخرین مهلت ثبت نام مربوط به کلیه کسانی هست که قبلا دعوت نامه دریافت کرده اند ولی ثبت نام خود را کامل نکرده اند)

 مراحل تحویل سهام  کارگرانی که در سال 89 در سامانه مذکور ثبت نام کرده اند :

1-  فرمهای دریافت اطلاعات مشمولین سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی  توسط سازمان خصوصی سازی در ابتدا تحویل سازمانهای امور اقتصادی و دارایی استانها می شود

2-سازمانهای امور اقتصادی و دارایی استانها برای توزیع، تکمیل و جمع آوری فرمهای سهام عدالت مشمولین این گروه، فرمها را در اختیار اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی استانها قرار خواهند داد

3-ادارات کل کار، رفاه و تأمین اجتماعی استانها فرمها را به مشمولین سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی برای درج مشخصات تحویل می دهد و پس از درج اطلاعات و امضا، فرم های تکمیل شده را  جمع آوری، تائید و دوباره تحویل سازمان امور اقتصادی و دارایی استانهای مربوط می دهند.

4- فرمها تکمیل و تایید شده توسط  سازمان امور اقتصادی و دارایی استانها  دوباره تحویل سازمان خصوصی سازی خواهد شد

5- سازمان  خصوصی سازی نسبت به ارسال دعوتنامه مشمولین سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی اقدام خواهدکرد.

از تاریخ 25/9/91 ارسال فرمهای سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی برای 5 استان  خراسان جنوبی، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری آغاز شده در 10 استان کرمان، یزد، مرکزی، سمنان، زنجان، قزوین، بوشهر، اردبیل،قم و گلستان نیز تا چند هفته آینده آغاز می شود.
و بقیه نیز قرار است بتدریج تا 22 بهمن ماه انجام شود








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ