سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 305296
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 92/8/14 ساعت 8:46 ص توسط safari


مجمع عادی سالیانه مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور در آخرین روز هفته گذشته در شهرستان انزلی استان گیلان برگزار و در پایان این مراسم قطعنامه ای 5 بندی صادرشد.
در این قطعنامه چنین آمده است؛ در میانه سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب با عنوان «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» شناخته می شود نمایندگان کارگران شریف و متعهد کشور گرد هم آمده اند تا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل بر عهد و پیمان خود برای ادامه مسیر مقدس شهدا و ایثارگران این مرز و بوم تاکید و اهتمامی دوباره ورزند .
اینک که در پی خلق حماسه سیاسی ملت قهرمان در برگزاری شکوهمند دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چشمان جهانیان به چگونگی تکرار این حماسه در ابعاد اقتصادی و تولیدی دوخته شده کارگران زحمتکش و تلاشگر کشور با تمام قوا بدنبال ایفای نقش و رسالت تاریخی خود در این مقطع حساس و سرنوشت ساز از حیات میهن عزیز می باشند .

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 92/8/14 ساعت 8:45 ص توسط safari


با توجه به برنامه انتخاباتی و اعتقاد آقای روحانی در خصوص ضرورت تناسب میان تعیین حداقل دستمزد با تورم و حداقل معیشت خانواده کارگری امیدواریم ایشان تدبیر لازم را برای عمل به این وعده در سال جاری به مرحله اجرا در بیاورند.

ادامه مطلب...


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ