سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 305128
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 92/2/8 ساعت 8:12 ص توسط safari


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، هزاران نفر از کارگران و فعالان بخش تولید صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به نیاز کشور برای خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی ، موضوع انتخابات را مهم و عرصه ظهور قدرت ملی دانستند و با توصیه مؤکد به کاندیداهای احتمالی برای ارزیابی صحیح از توانایی های خود و همچنین جایگاه اجرایی کشور تأکید کردند: کشور و ملت بزرگ و مقاوم ایران به رئیس جمهوری نیاز دارد که در عرصه بین المللی و در مقابل استکبار، نترس و شجاع، و در عرصه داخلی نیز صاحب برنامه، حکمت، تدبیر، معتقد به اقتصاد مقاومتی، دارای تهذیب اخلاقی، به دور از حاشیه سازی وتشویش آفرینی و دارای شعارهای منطقی و منطبق با واقعیت باشد.
در این دیدار که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای مهمترین ویژگی طبقه کارگر را مایه گذاشتن از جسم و جان خود برای پیشرفت و آسایش کشور دانستند و افزودند: کارگران ستون فقرات یک جامعه هستند که درصورت نبود و یا ضعف آنها، کشور فلج خواهد شد.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 92/2/2 ساعت 11:57 ص توسط safari


دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران می‌گوید: اقدام دولت در خصوص افزایش بهای نان نشان می‌دهد که کارگران حق داشتند به پایین بودن دستمزد‌ها اعتراض کنند.

حسن حبیبی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: نان یکی از کالاهای استراتژیک محسوب می‌شود که در گذشته دولت بابت آن یارانه پرداخت می‌کرد.

ادامه مطلب...


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ