سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 305260
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 94/5/24 ساعت 3:47 ع توسط safari


خبرگزاری تسنیم: غلامرضا عباسی رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران درباره مشکلات و مسائل کارگری گفت:کارگران کوره پزخانه ها از جمله کارگرانی هستند که نیازمند حمایتند. سال گذشته در ماه مبارک رمضان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بدون هماهنگی از سوی اتحادیه به صورت سرزده به کوره پزخانه ها رفتند و از نزدیک در جریان مشکلات این دسته از کارگران قرار گرفتند.

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران در بیان مشکلات کوره پزخانه ها گفت:سوابق بیمه‌ای، دستمزد و ایمنی و بهداشت عمده ترین مشکل کارگران کوره پزخانه هاست که دولت باید اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشد.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 94/5/12 ساعت 8:35 ص توسط safari


به نقل از راه دانا، حسن هفده‌تن دقایقی پیش در حاشیه دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگران ساختمانی شریف‌ترین افراد جامعه هستند و باید بیمه بازنشستگی داشته باشند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده و به‌محض اینکه اعتبارات لازم تأمین شود، از طریق تشکل‌های صنفی تمام کارگران ساختمانی بیمه می‌شوند.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 94/5/9 ساعت 10:7 ع توسط safari


خبرگزاری مهر: نمایندگان کارگران مذاکراتی را با کارفرمایان برای اجرای بسته سال 94 حقوق و دستمزد حدود 400 هزار کارگر محروم کشور انجام داده و قرار است به‌زودی افزایش 17 درصدی مزد در این بخش اعمال شود.

با وجود اینکه شورای عالی کار در اسفندماه سال گذشته بسته جدید افزایش حقوق و دستمزد امسال کارگران را تهیه و برای اجرا به واحدهای مشمول قانون کار ابلاغ کرده است ولی هنوز گروهی از کارگران هستند که حقوق‌های سال‌های گذشته را دریافت می‌کنند.

این گروه از کارگران در مشاغل سخت و در حاشیه شهرها فعالیت دارند و معمولا از بسیاری از حقوق قانون کار نیز بی بهره اند. آنها برای امرار معاش مجبورند خانوادگی و حتی با استفاده از خردسالان و کودکان فعالیت کنند و اشتغال انفرادی آنها تامین کننده هزینه های زندگی و معیشت نخواهد بود.
ادامه مطلب...


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ