سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 305225
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 93/7/12 ساعت 12:48 ع توسط safari


 به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سیدتقی نوربخش گفت: کارگران شاغل در واحدهای صنعتی مشمول این قانون در صورت داشتن حداقل 25 سال سابقه می‌توانستند در صورت درخواست کارفرمایان مربوطه و پرداخت 50 درصد حق بیمه توسط کارفرما و مابه‌التفاوت 50 درصد حق‌بیمه و مستمری پرداختی تا رسیدن به سن بازنشستگی از سوی دولت از مزایای مستمری برخوردار شوند. لذا با توجه با اینکه حق بیمه مربوط به 5 سال آخر باقی مانده از دوره بیمه‌پردازی کارگران و پرداخت 5 سال مستمری زودتر از موعد، هزینه و بارمالی سنگینی به این سازمان دارد مسلما می‌بایست این هزینه ها به نحوی جبران شود.
ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 93/7/11 ساعت 10:52 ص توسط safari


 مهر نوشت:

بیش از 85 درصد کارگران کشور فاقد مسکن شخصی هستند و هزینه اجاره مسکن به ویژه در کلانشهرها دستکم به اندازه 50 تا 100 درصد کل حداقل دستمزد ماهیانه آنها خواهد بود.
با وجود اینکه مسکن یکی از اساسی ترین دغدغه ها و مسائل در زندگی خانوارهای کارگری تلقی می شود، وزیر کار عنوان کرده دولت قصد دارد از طریق ایجاد صندوق مسکن کارگران و همچنین راه اندازی طرح مسکن امید به دنبال حمایت از خانه دار شدن کارگران است.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 93/7/5 ساعت 10:56 ص توسط safari


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارگرنیوز به نقل از ایسنا، امروزه کسب تحصیلات دانشگاهی، گام اول برای ورود به بازار کار و کسب شغل است. اما متاسفانه شواهد نشان می‌دهد که برخی از فارغ‌التحصیلان با هر مدرک و در هر مقطعی نمی‌توانند جایی در میان قشر شاغلان باز کنند.

ادامه مطلب...


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ