سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 305122
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 96/7/6 ساعت 7:17 ع توسط safari


هتل-ترنج-کیش

هتل 5 ستاره ی ترنج کیش دارای دو فاز است که عبارتند از : فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ). هتل 5 ستاره ی ترنج کیش دارای رستوران ساحلی ، کافی شاپ ،  فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم (ورزش ) کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.

photo_2017-07-15_14-33-57

هتل 5 ستاره ی ترنج کیش ، 130 باب سوئیت با متراژهای 40 تا 65 متر  دارد که همگی بر روی دریا قرار گرفته اند و دارای کف شیشه ای می باشند. این سوئیت ها دارای بالکن اختصاصی نیز می باشند. میهمانان هتل از داخل اتاق های خود می توانند کف دریا را مشاهده کنند و از منظره ی غروب دریا بر روی بالکن اختصاصی لذت ببرند. یک اسکله ی چوبی یک کیلومتری این سوئیت ها را به هم متصل کرده است و چیدمان نهایی آن ها از بالا همانند یک بوته جقه بر روی خلیج فارس است. واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP   2 خوابه هستند. در این هتل برای حمل ونقل ملزومات روزمره ی اتاق ها و رفاه حال میهمانان از ماشین های ترولی گلف و گلف استفاده می گردد.

photo_2017-09-04_17-13-59

امکانات موجود در اتاق های این هتل کیش ترنج عبارتند از : بالکن با نمای دریا ، بسته آرایشی و بهداشتی ، سشوار ، یخچال ، تلوزیون LCD ، حمام ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی ، حمام با وان ، قفل کارتی.

یکی از امتیازهای ویژه این هتل موقعیت جغرافیایی فوق العاده زیبا و منحصر بفرد آن است. مناظر منحصر بفرد و زیبایی که از این هتل می توان شاهد آن بود عبارتند از  غروب زیبای خورشید ، تصاویر بینظیر از دریا ، امواج ، مرجان ها ، فضای سبز و ساحل.

photo_2017-05-10_11-57-59

 

 گردشگری








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ