سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 22
کل بازدید : 305456
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 91/7/30 ساعت 9:56 ع توسط safari


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» کارگران زیادی در مازندران بیکار شده اند و کارگران و کارفرمایان از عدم شادابی واحد‌های تولیدی گله مند هستند.
 
عطالله حکیمی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود : متوسط حقوق کارگران 450 هزار تومان است در صورتی که هزینه زندگی آنها بالغ بر 700 هزار تومان در ماه محاسبه می شود و این اختلاف چشمگیر مشکلات زیادی برای این جامعه زحمتکش ایجاد می کند .

وی ادامه داد: تاکنون هزاران کارگر مازندرانی از کار خود بیکار شده‌اند و شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» هم کارگشا نبود . تورم در جامعه بیداد می کند در حالی که تولید ملی با رکود مواجه شده است .
 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از هدفمندی یارانه ها مشکلات اقتصادی کارگران دوچندان شده است توضیح داد: طبق قرار هدفمندی یارانه ها باید مشکلات قشر متوسط جامعه را کاهش می داد در صورتی که این اقدام بر مشکلات آنها افزوده و تعداد زیادی از آنها را به زیر خط فقر سوق داده است .

حکیمی کاهش خط تولید کارخانه ها و کارگاه های تولیدی را دلیل اصلی عدم نشاط در محیط کار دانست و بیان کرد: کاهش تولید موجب تعدیل نیرو و بیکاری خیل زیادی از کارگران می شود که این امر محیط کار را از نشاط و شادابی دور می کند .








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ