سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 305393
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 92/4/14 ساعت 11:12 ص توسط safari


اطلاعیه‌ درباره‌ تاریخ‌، نحوه‌ پرینت‌ کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون ‌ استخدامی سازمان شهرداریهای کشور در سال 1392



ضمن‌ آرزوی‌ موفقیت‌ برای‌ خواهران‌ و برادران‌ داوطلبی‌ که‌ درآزمون‌ استخدامی سازمان شهرداریهای کشور در‌ سال 1392 ثبت‌ نام‌ نموده‌ اند، بدین‌ وسیله‌ به‌اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح وعصر روز جمعه مورخ 14/4/1392 در 8 استان (به شرح جدول مندرج در بند «د» این اطلاعیه) برگزار خواهد شد.کارتهای شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز سه شنبه مورخ 11/4/1392 براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی به آدرس مندرج در بند «د» این اطلاعیه مراجعه نمایند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارتهای‌ شرکت در آزمون‌ کلیه داوطلبان از روز سه شنبه مورخ 11/4/1392 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرارخواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. بنابراین داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس نیمروز برگزاری ، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت‌کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی ویا اصل‌شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب- داوطلبان چنانچه درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند.

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون ، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،2، 4، 5، 6، 8، 11 ،12، 13، 14و 15(شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه‌، کد ملی ، دین ، تاریخ فارغ التحصیلی، سهمیه ایثارگری، معلولین عادی و محل جغرافیایی مورد تقاضا جهت استخدام ) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 14/4/92 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند. شایان ذکراست چنانچه موارد اصلاح شده مغایر با ضوابط آزمون باشدمورد یا موارد اصلاحی لحاظ نخواهد شد و در صورتیکه نسبت به بندهای 3، 9 و 10 (جنس، رشته شغلی مورد تقاضا و مقطع تحصیلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 12 و 13/4/92 از ساعت 8:00 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه­ی رفع نقص براساس جدول مندرج در بند «د» مراجعه نمایند.

2- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله ، واضح نبودن عکس واشتباه عکس می باشد و یا چنانچه موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نشده اید ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 12 و 13/4/92 از ساعت 8:00 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 با بهمراه داشتن 2 قطعه عکس 4 ´ 3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه (براساس جدول مندرج در بند «د») مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.

ج- تذکرهـای مـهم:

1- همزمان با قرار گرفتن کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org بمنظور آگاهی بیشتر داوطلبان از ضوابط آزمون ، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز بر روی سایت قرار داده می شود تا هر داوطلب با مطالعه دقیق آن برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات اقدام نمایند. در صورت ضرورت داوطلبان می­توانند از آن پرینت تهیه نمایند.
2- در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
3- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ ، مدادتراش ، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
4- درب‌های ورودی حوزه های امتحانی صبح راس‌ ساعت‌ 00/8 (هشت صبح) و در نوبت عصر ساعت 30/14 ( دو و نیم بعدازظهر) بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح راس‌ ساعت‌ 30/8 (هشت و نیم صبح) و در نوبت بعدازظهر راس ساعت 00/15 (3 بعدازظهر) می باشد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب سالن های امتحانی به حوزه امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.
5- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، بی سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.
6- باتوجه به اینکه داوطلبان می­بایستی در زمان ثبت نام نسبت به مطالعه و رعایت شرایط و ضوابط مندرج در آگهی استخدامی ( از قبیل تناسب رشته شغلی با نوع جنسیت پذیرش و رشته تحصیلی‌ و .. ) اقدام می­نمودند، لذا چنانچه در هر مرحله از آزمون مشخص شود داوطلب فاقد شرایط لازم می باشد، مسئولیت ناشی از عدم رعایت شرایط و ضوابط به عهده داوطلب میباشد.
د‌ – جدول نام استان و شهر برگزاری آزمون و آدرس محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون :

البرز
کرج

کرج – انتهای رجایی شهر – بلوار موذن – دانشگاه آزاد اسلامی – ضلع جنوبی دانشگاه


فارس
شیراز

شیراز – خیابان ساحل غربی – مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز


چهارمحال و بختیاری
شهرکرد

شهرکرد – رحمتیه – دانشگاه آزاده واحد شهرکرد – ساختمان اداری


یزد


یزد – بلوار دانشگاه – پردیس اصلی دانشگاه یزد – جنب بانک تجارت


قم


قم – پردیسان – درب ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم


اصفهان

اصفهان-خیابان توحید- بعد از مجتمع فرشچیان- کوچه امامت – مرکز آموزش جهاد دانشگاهی


تهران
اسلامشهر

اسلامشهر – میدان نماز – خیابان ادارات (صیادشیرازی)- دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر


رودهن

رودهن – بلوار شهید مطهری – مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن


کرمانشاه


کرمانشاه- طاق بستان- باغ ابریشم- پردیس دانشگاه رازی- دانشکده علوم

تذکر مهم: آدرس دقیق محل برگزاری آزمون در کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ