سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 22
کل بازدید : 305463
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 91/7/30 ساعت 10:0 ع توسط safari


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بازدید کارخانه روژین تاک(تولید رب) گفت: کارفرما واسطه بین کارگر و کار است، چرا کار مقدس و کارگر انسانی شریف برای انجام این کار است.
 
علی محمدعزیزی، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه این کارخانه در منطقه غرب استان کرمانشاه  قرار دارد اظهار کرد: این کارخانه در سال 81 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و برای 5000 هزار در بیرون و داخل فعالیت می‌کنند.

 وی ادامه داد: فاز دوم این کارخانه نیز افتتاح شده است و مجموعاً250 نفر کارگر مرد و زن را در خود جای داده که تعداد 150 نفر از آنها به صورت دائم و ما بقی قراردادی فعالیت می‌کنند.

 عزیزی بیان کرد: در این کارخانه ساخت قوطی آب معدنی نیز انجام می‌گیرد و به نوعی در راستای کار و تولید، چشم انداز مثبتی داشته است.

بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی اظهار کرد: این واحد در سال های گذشته به عنوان واحد نمونه کشوری معرفی شده است و دارای تندیس و لوایح فراوان از سوی مسوولین کشوری است.

وی با اشاره به بازدید کارخانه روژین تاک(تولید رب) گفت: کارفرما واسطه بین کارگر و کار است، چرا کار مقدس و کارگر انسانی شریف برای انجام این کار است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ