سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 305478
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 91/9/1 ساعت 10:20 ص توسط safari


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز،  ?ابراهیم عزیزی? در حاشیه هشتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در محل مرکز همایش های صدا و سیما، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که در سخنرانی خود بر لزوم رعایت عدالت اجتماعی تأکید کرده ، اما حدود یک سال است که حدود 70 هزار نفر در آزمون استخدامی استانداری های کشور شرکت کردند، اما هنوز نتیجه آن اعلام نشده است، اظهار داشت: در مورد افراد استخدامی جلسات متعددی با حضور معاونان ذیربط استاندارها تشکیل شد و یک جلسه نیز با حضور استانداران و معاونان دستگاه های اجرایی ملی در وزارت کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات همه مطالب بررسی شد و تمام مسائلی که در حوزه استخدامی دستگاه های ملی و استانی وجود داشت، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت و ساماندهی شد و در حال حاضر آماده اجرا است.

عزیزی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی ملی و استانی با نظم دقیق به وظیفه خود در این مورد عمل خواهند کرد، تا با حضور نیروهای جوان و کارآمد خدمت بیشتری به مردم ارائه شود.

وی افزود: علاوه بر این بحث استخدام شرکتی ها نیز به طور کامل حل و فصل شده و همه دستگاه های ملی و استانی موظفند، برای کارهای اداری که از نیروی انسانی استفاده می کنند به طور مستقیم کار را انجام دهند و همه این نیروها تبدیل وضعیت شده باشند.

وی ادامه داد: در مصوبات قبل در مورد این که افراد حتما باید دارای یک سال سابقه کار باشند،نگرانی وجود داشت که آن شرط نیز برطرف شد و نیاز به این سابقه نیست و تمام نیروهای شرکتی در دستگاه های اجرایی باید به نیروی قراردادی تبدیل وضعیت شوند.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: مسائل در مورد کارمندان انتقالی نیز حل و فصل شد و کارهای اجرایی آن نیز در حال اجرا است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ