سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 305316
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 93/3/18 ساعت 2:16 ع توسط safari


فرامرز توفیقی، در خصوص بخشنامه سازمان تأمین اجتماعی در مورد حق بیمه کارگران گفت: برخی از واحدهای تولیدی این بخشنامه را اجرا می‌کنند و برخی هم هنوز این کار را آغاز نکرده‌اند، بنا بود این مسئله در شورای سه جانبه ملی طرح شود تا ضمانت اجرایی پیدا کند.

رئیس کارگروه مزد مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران در مورد شکایت کارگران از دستمزد سال 92 گفت: با توجه به ماده واحده قانونی موجود جایی برای شکایت نمانده و باید این مسئله از مراجع قانونی دیگری پیگیری شود، باید متوجه باشیم که چه میزان وقت و هزینه‌ برای این شکایت می‌پردازیم.


ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 93/3/2 ساعت 11:31 ص توسط safari


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارگرنیوز به نقل از مهر، حسن طایی با تاکید بر برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه توسعه اشتغال روستایی و اجرای طرح کارورزی برای 100 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در سال جاری گفت: همچنین 600 میلیاردتومان نیز برای توسعه مشاغل خانگی و خُرد در سال جاری در نظر گرفته شده است.
معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه همچنین به اقدامات دولت برای خروج اقتصاد از رکود تورمی اشاره کرد و افزود: برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه نیز بر توسعه سرمایه انسانی و کارآفرینی با هدف تلاش برای خروج از وضعیت فعلی است.
طایی با اشاره به نهاده های تولید گفت: انسان یکی از عوامل مهم تولید است که با کسب آموزش می تواند نه تنها برای خود بلکه برای دیگران اشتغال ایجاد کند.



  



نوشته شده در تاریخ 93/3/2 ساعت 11:29 ص توسط safari


 مخاطبان خبرآنلاین معتقدند تنگناهای اقتصادی مهمترین دلیل کاهش رشد جمعیت در دو دهه گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاهش رشد جمعیت در دو دهه گذشته موجب تدوین و ابلاغ سیاست های کلی جمعیتی شد. کارشناسان معتقدند اگر روند رشد جمعیت به همین منوال پیش برود، ترکیب جمعیتی ایران در  دو سه دهه آینده به سمت پیری می رود و همین از نظر اقتصادی کشور را با مشکل روبرو می کند. به همین دلیل است که باید راهکارهایی برای ترغیب خانواده ها به فرزندآوری اندیشید.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ