سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار و کارگر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 305317
کل یادداشتها ها : 78

نوشته شده در تاریخ 91/7/30 ساعت 10:0 ع توسط safari


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بازدید کارخانه روژین تاک(تولید رب) گفت: کارفرما واسطه بین کارگر و کار است، چرا کار مقدس و کارگر انسانی شریف برای انجام این کار است.
 
علی محمدعزیزی، بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه این کارخانه در منطقه غرب استان کرمانشاه  قرار دارد اظهار کرد: این کارخانه در سال 81 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و برای 5000 هزار در بیرون و داخل فعالیت می‌کنند.

 وی ادامه داد: فاز دوم این کارخانه نیز افتتاح شده است و مجموعاً250 نفر کارگر مرد و زن را در خود جای داده که تعداد 150 نفر از آنها به صورت دائم و ما بقی قراردادی فعالیت می‌کنند.

 عزیزی بیان کرد: در این کارخانه ساخت قوطی آب معدنی نیز انجام می‌گیرد و به نوعی در راستای کار و تولید، چشم انداز مثبتی داشته است.

بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی اظهار کرد: این واحد در سال های گذشته به عنوان واحد نمونه کشوری معرفی شده است و دارای تندیس و لوایح فراوان از سوی مسوولین کشوری است.

وی با اشاره به بازدید کارخانه روژین تاک(تولید رب) گفت: کارفرما واسطه بین کارگر و کار است، چرا کار مقدس و کارگر انسانی شریف برای انجام این کار است.



  



نوشته شده در تاریخ 91/7/30 ساعت 9:56 ع توسط safari


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» کارگران زیادی در مازندران بیکار شده اند و کارگران و کارفرمایان از عدم شادابی واحد‌های تولیدی گله مند هستند.
 
عطالله حکیمی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود : متوسط حقوق کارگران 450 هزار تومان است در صورتی که هزینه زندگی آنها بالغ بر 700 هزار تومان در ماه محاسبه می شود و این اختلاف چشمگیر مشکلات زیادی برای این جامعه زحمتکش ایجاد می کند .

وی ادامه داد: تاکنون هزاران کارگر مازندرانی از کار خود بیکار شده‌اند و شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» هم کارگشا نبود . تورم در جامعه بیداد می کند در حالی که تولید ملی با رکود مواجه شده است .
 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از هدفمندی یارانه ها مشکلات اقتصادی کارگران دوچندان شده است توضیح داد: طبق قرار هدفمندی یارانه ها باید مشکلات قشر متوسط جامعه را کاهش می داد در صورتی که این اقدام بر مشکلات آنها افزوده و تعداد زیادی از آنها را به زیر خط فقر سوق داده است .

حکیمی کاهش خط تولید کارخانه ها و کارگاه های تولیدی را دلیل اصلی عدم نشاط در محیط کار دانست و بیان کرد: کاهش تولید موجب تعدیل نیرو و بیکاری خیل زیادی از کارگران می شود که این امر محیط کار را از نشاط و شادابی دور می کند .



  



نوشته شده در تاریخ 91/7/30 ساعت 10:50 ص توسط safari


کارآفرینی چیست؟

کارآفرینی فرآیند پویای خلق ارزش از طریق شناخت فرصت‌ها و نیاز‌ها، با اختصاص زمان و تلاش بسیار و بی‌وقفه و پذیرش مسئولیت و ریسک ‌مالی، روحی و اجتماعی به منظور حصول به پاداش‌های مادی و معنوی، رضایت شغلی و استقلال شخصیتی می‌باشد.

کارآفرین کیست؟

کارآفرین کسی است که با کشف و شناخت فرصت‌های محیطی و بهره‌گیری مناسب از منابع در شرایط پر ابهام و مخاطره‌آمیز به ابتکار و نوآوری‌هایی برای خلق وضعیت مطلوب‌تر اقدام می‌کند


چگونه کارآفرینی کنیم!
نتایج مطالعات صورت گرفته نشان داده است که کارآفرینی یک فرآیند تکامل انسانی است. به عبارت دیگر بسیاری از افراد در صورت خواستن می‌توانند کارآفرینی کنند. اما چگونه؟

ادامه مطلب...


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ